Wednesday, July 24, 2013

Hajii Hadi Bapa Kebodohan PAS Bakal Didakwa

Haji Hadi tolol kali ini nampaknya terserlah kebijakkannya namun di situ,jelas kebodohan beliau begitu tampak kelihatan,namun,syabas saya
ucapkan pada haji Hadi diatas kebodohan yang beliau pamerkan,itu sebab PKR bangga dengan PAS,sebab PAS bodoh. Pada PRK Besut kali ini haji Hadi tolol mayul memfitnah calon Pakatan Keadilan Rakyat (PKR) Shamsul Mat Amin sebagai calon pil kuda ketika berkempen pada Pilihanraya Umum ke 13 (PRU13) lalu disifatkan sebagai fitnah seterusnya memberi kesan negatif terhadap beliau dan PKR dan seterusnya menjatuhkan imej kreadibiliti calon itu. Bekas calon PKR di Bukit Besi Terengganu pada PRU13 lalu, Shamsul Mat Amin berkata fitnah tersebut turut mengundang pelbagai reaksi negatif terhadap dirinya. "Saya menderita akibat fitnah ini.Ucapan-ucapan itu telah disiar di semua media utama termasuk internet malah ucapan video juga dimuatnaik di laman YouTube. "Daripada ucapan (dakwaan) tersebut saya sentiasa diaibkan, di ejek dikalangan masyarakat.Jejaskan perniagaan saya, kepercayaan masyarakat, hubungan persaudaraan antara sahabat malah keluarga juga ada yang percaya" katanya kepada pemberita dalam sidang media disini hari ini. Tambah Shamsul, Hadi perlu memberi penjelasan terhadap dakwaan yang dikeluarkan olehnya. "Dia (Hadi) kena jawab mana satu calon pil kuda.Buat(ucapan) di Terengganu, fokus kepada calon di sini. Calon daripada PKR hanya 6 orang dan 3 bertindih.Yang bertindih ini dikatakan sebagai calon pil kuda" ujar beliau. Dalam pada itu diminta mengulas mengenai impak fitnah itu Samsul dengan nada sebak memberitahu kesannya begitu teruk sehingga menjarakkan hubungan beliau dengan masyarakat. "Ketika saya hadir solat Jumaat, ada sesetengah jemaah tidak bersalaman dengan saya," ujarnya kesal.

Sehubungan itu Shamsul membuat laporan polis supaya kenyataan Hadi itu dapat disiasat. Beliau yang masih ahli PKR itu membuat laporan polis di Balai Polis Kuala Terengganu.

Manakala calon PAS bagi PRK Besut,Azlan Endut atau lebih dikenali sebagai Che Long pula menyatakan bahawa beliau kesal apabila dituduh sebagai calon kurang cerdik oleh PAS dan penyokong sehingga menyebabkan beliau kecewa dan ingin menarik diri,PAS menasihatkan supaya Che Long lebih banyak berdiam diri dan menonton YOUTUBE sebagai rujukan.



Kalau dilihatkan dr segi kebodohan PAS memang amat ketara sekali,PAS mana ada cerdik,tengok haji hadi bapa kebodohan PAS tu,kerana terlebih cerdiklah sampai malaun tu membuat fitnah melulu...Inilah sebab PKR bangga dengan PAS sebab PAS BODOH !!!!!!!! BODOHNYA KAU HADI BABOON......KEHKEHKEH......

1 comment:

  1. pas memang bodoh.....jika pas kalah maka hadi harus bertanggungjawab.....celaka punye hadi.

    ReplyDelete